L’Estiuet vol oferir a les famílies un espai on els infants es diverteixin, gaudeixin de l’estiu amb activitats de lleure enriquidores i de qualitat.
L’Estiuet pretén que els infants es diverteixin, però que a la vegada visquin situacions que ajudin al seu desenvolupament integral com a persones.
Dates de sol·licitud: del 7 d’abril al 7 de maig del 2021
S’estableixen dos procediments per demanar les beques de les activitats d’estiu:
-
- Per via telemàtica a través de la plataforma E-tràmits de l’Ajuntament d’Igualada.
- Demanant cita prèvia a l’OAC de l’Ajuntament d’Igualada -938031950
de dilluns a dijous de 9 h del mati a 6h de la tarda i divendres i vigílies de festiu de 9 h del matí a 2h del migdia
Dates resolució: a partir del 14 de maig a les 12 h del matí es podrà consultar el resultat de la sol·licitud de beques a www.igualada.cat.
En tots els casos les persones interessades rebran un correu electrònic amb la concessió o denegació de la beca i el motiu.
En cas de no rebre el correu, podeu trucar al 938031950 i demaneu pel Departament d’Infància.
Del 28 de juny al 30 de juliol
Escola Dolors Martí
Escola Garcia Fossas
Escola Ramon Castelltort
Escola Gabriel Castellà
Escola Emili Vallès
Escola Ateneu
Del 23 d’agost al 10 de setembre
Espai Cívic Centre / Escorxador
*Per motius de la situació COVID-19 els espais poden veure’s alterats modificant les ubicacions dels Casals
Horaris
Acollida: de 8 a 9 h i de 13 a 14 h
Estiuet: de 9 a 13 h
Preus
Estiuet: 42 € per setmana
Servei acollida: Gratuït, però cal avisar amb antelació
*Amb el preu de la inscripció està inclosa una samarreta. En el cas que voler-ne una d’extra el cost és de 4 €.
Grups
MINIS: nascuts/des del 2015 al 2017
GRANS: nascuts/des del 2009 al 2014
Del 24 al 30 de maig de 2021 a www.igualadajove.cat/estiuet
- Places limitades
- El primer dia només s’hi podran inscriure els infants empadronats a Igualada
- Després de les inscripcions es podran consultar les places disponibles al Departament d’Infància (938031950/ infancia@aj-igualada.cat)
DOCUMENTACIÓ QUE CAL ADJUNTAR PER REALITZAR LA INSCRIPCIÓ EN LÍNIA
- DNI del pare, mare o tutor/a
- Targeta de la Seguretat Social o similar
- Una fotografia de carnet de l’infant
- Ordre SEPA signada que genera el mateix programa d’inscripcions
- Les 2 fitxes d’inscripcions que genera el mateix programa d’inscripcions (Fitxa Dept.Infància i Fitxa monitor/a)
- Declaració responsable que genera el mateix programa d’inscripcions en relació a la situació de pandèmia generada per la Covid-19
*Aquesta documentació es podrà adjuntar durant 48 h. Passat aquest temps la inscripció quedarà anul·lada
Es rebrà un correu de confirmació, un cop el Departament d’Infància validi que ha rebut la documentació correcte
La reunió de mares i pares de l’Estiuet 2021 serà en format virtual .
Prèviament als inicis dels Casals es rebrà un correu amb la data, horari i enllaç per connectar-s’hi
SEGUEIX-NOS A:
EDICIONS ANTERIORS