EL COL·LECTIU INCÒMODA PRESENTA LA CAMPANYA SALVEM VIDES

El col·lectiu Incòmoda va presentar, el passat divendres 10 de desembre, la seva tercera revista i la campanya Salvem Vides! L’atac de cor en les dones, que vol conscienciar a la població sobre el desconeixement de la simptomatologia de l’atac de miocardi en les dones. Per fer-ho, han dissenyat un pòster informatiu, el contingut del qual ha estat elaborat a partir de l’assessorament de la Carme Valls del CAPS (Centre d’Anàlisi i Programes sanitaris).

La campanya es va presentar al Kiosk del Rec d’Igualada, junt amb la tercera edició de la revista d’Incòmoda, anomenada Invisibilitzades, que és de caràcter autogestionat i tracta sobre la invisibilització de les dones en diferents àmbits de la vida (esport, salut, món audiovisual, etc.). La presentació de la campanya va comptar amb la col·laboració de diverses ponents que van parlar sobre la importància de saber conèixer quins són els símptomes de l’atac de miocardi en dones. És principal causa de mort entre les dones, ja que existeix un gran desconeixement pel que fa a les seves particularitats.

El pòster s’emmarca dins el projecte Impuls 2021 del Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Igualada, i es distribuirà a diferents centres públics de la Conca d’Òdena, com ara instituts, centres cívics, Centres d’Atenció Primària, ajuntaments i centres de dia.

Pots veure el vídeo que el col·lectiu Incòmoda va penjar sobre l’atac de cor en les dones aquí.